Ելք ստուգատես

Ողջույն,ես Մարիա Նավոյան եմ: Սովորում եմ Արևմտյան դպրոցի 3-րդ դասարանում:Ունեմ բլոգ և շատ ուրախ եմ որ ունեմ բլոգ:Կարողանում եմ աշխատել տարբեր ծրագրեր`youtube,pivot,peint,word,edublogs,google translate, google maps.

Սիրում եմ կարդալ,շախմատ խաղալ

լողավազանում լողալ ևդիտել տարբեր մաուլտֆիլմներ:

Բլոգիս բաժիններնեն՝

Մայրենի

Մաթեմատիկա

Ռուսերեն

Անգլերեն

ճանփորդություն

Ես կարողանում եմ

Երգ

    Մարմնակրդություն

    Ես և շրջակա

     

     

    Սիրում եմ մասնակցել բոլոր ֆլեշմոբներին բայց ամենաշատը սիրում եմ մասնացել մայրենիի ֆլեշմոբին: Մենք սիրում եմ ճամփորդել քաղաքից դուրս այս տարի մենք շատ ենք գնացել քաղաքից դուրս օրինակ`Արագածոտնի մարզ,ր

    Մհեր Մկրտչյանի անվան թատրոն

    Նաև ունեմ ytoube-յան էջ այն տեղ դնում եմ տարբեր տեսանյութեր։

    Իմ ընտրության գործողությունը մարնակրթությունն այնտեղ մենք խաղում ենք տարբեր բանկային խաղեր ։

    Նաև մենք գնացել ենք մայր դպրոց:Մայր դպրոցում մենք գնացել էնք նետաձքարան և սպորտ լանդիա:

     

    Leave a Reply

    Your email address will not be published. Required fields are marked *